İŞKUR Gençlik Programı’na Katılmaya Hak Kazanan Öğrencilerimiz Belli Oldu...

İŞKUR Gençlik Programı’na Katılmaya Hak Kazanan Öğrencilerimiz Belli Oldu...

Türkiye Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) tarafından düzenlenen İŞKUR Gençlik Programı kapsamında yüksekokulmuza ayrılan 12 kişilik kontenjan dâhilinde okulumuzda çalışmaya hak kazanan öğrencilerimizin isimleri aşağıda yayımlanmıştır.

Program kapsamında okulumuzda çalışmaya başlayacak öğrencilerimizin okulumuza teslim etmesi gereken belgeler şu şekildedir:

  1. Kimlik Fotokopisi

  2. Öğrenci Belgesi (e-Devlet*)

  3. Adli Sicil Kayıt Belgesi (e-Devlet*)

  4. İkametgâh Belgesi (e-Devlet*)

  5. SGK Hizmet Dökümü (e-Devlet*)

  6. Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (e-Devlet*)

  7. Aynı hanede ikamet eden ve çalışanların Ocak 2025 tarihli maaş bordroları

  8. Aynı hanede ikamet eden kişilerin SGK Hizmet Dökümleri (e-Devlet*)

  9. Katılımcı taahhütnamesi (Belge teslimi sırasında imzalanacaktır)

  10. Çalışma Gün Formu (Belge teslimi sırasında doldurulacaktır)

(*) e-Devlet'ten alınacak belgeler Barkodlu Belge Oluştur seçeneği ile oluşturulmalıdır.

BELGELERİN TESLİM TARİHİ

  • Başlangıç: 3 Mart 2025 saat 10.00
  • Bitiş: 5 Mart 2025 saat 17.00

BELGELERİN TESLİM YERİ

  • İlçelerdeki birimlere başvuran öğrenciler için: Bağlı oldukları fakülte ya da MYO'nun ilgili birimlerine.

Not: Başvuru evraklarının teslimi sonrası öğrencilerin gerekli şartları taşıyıp taşımadığı kontrol edilecektir. Gerekli şartları taşımadığı tespit edilen öğrenciler haklarını kaybedeceklerdir.

Son Güncelleme Tarihi: 01 Mart 2025, Cumartesi