Halkla İlişkiler Programı

Ders İçerikleri ve Ders Planları için tıklayınız...

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans Programı’nın temel amacı, öncelikli olarak günümüzün giderek artan sektörel taleplerinin karşılanması ve alanda yürütülen akademik çalışmalara katkı sağlanmasıdır. Bu açıdan çağdaş gelişmeleri izleyen bir alan olarak halkla ilişkiler, teknik, idari ve akademik gelişimi gerekli kılmaktadır. İnsan kaynaklarına verilen önemin giderek arttığı günümüzde Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans Programı, tüm çalışma alanlarında önemli bir konumdadır.

Çalışma Alanları

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans Programı, öncelikli olarak, alanında yeterli donanıma sahip, çağın gerektirdiği bilgi ve beceriyi kazanmış bireyler yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu çerçevede, programdan mezun olacak öğrenciler, sektörel hacmi giderek genişleyen halkla ilişkiler alanında nitelikli eleman ihtiyacının giderilmesi hususunda önemli bir gereksinimi karşılayacaklardır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans Programı’ndan mezun olan öğrencilerin istihdam alanları hem çok yaygın hem de nitelikli eleman çalıştırmaya dönük talep oldukça yüksektir. Özellikle kurum ve kuruluşların organizasyonel yapılarında önemli bir konum edinmiş bulunan halkla ilişkiler birimleri/departmanları, kurum içi, kurumun çevresi ve paydaşları ile ilişkilerinin düzenlenmesi sürecinde işlerlik kazanmaktadır. Bu bağlamda, mezun olan öğrencilerin kalifiye eleman olarak iş bulma olanakları çeşitli sektörlerde mevcut olan tüm halkla ilişkiler yapılanmaları açısından oldukça geniş bir yaygınlığa sahiptir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında istihdam edilebilirler.

Programımızın 60 Normal Öğretim öğrenci kontenjanı bulunmaktadır.

Mezunların Dikey Geçiş ile Geçebilecekleri Lisans Programları

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İletişim

İletişim Bilimleri

İletişim Sanatları

İletişim Tasarımı

İletişim Tasarımı ve Yönetimi

İletişim ve Tasarım

Reklam Tasarımı ve İletişimi

Reklamcılık

Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

 

Son Güncelleme Tarihi: 10 Haziran 2020, Çarşamba